1. Zlecenia wykonujemy na podstawie umowy lub zaliczki. (zależnie od rodzaju zlecenia)
  2. Po wykonanym projekcie przesyłamy klientowi gotowy plik do akceptacji. Jeśli zostanie zaakceptowany przesyłamy pliki lub wysyłamy je na produkcję do druku. Jeśli pojawi się błąd, którego wcześniej nie dostrzegliśmy ani klient nie bierzemy odpowiedzialności za błąd z uwagi na akceptację przez klienta
  3. Dla każdego projektu jest z góry ustalona ilość poprawek bezpłatnych. Każda następna poprawka kosztuje 40zł + VAT
  4. Jeśli klient dostanie wycenę na projekt, druk np. 12.03 a następnie zgłosi się 24.04 to możliwe, że cena ulegała zmianie z uwagi na rosnące koszty materiałów oraz innych czynników. Jeśli klient chce mieć pewność, że cena się nie zmieni a będzie chciał realizować projekt np. za tydzień to warto ustalić to podczas konwersacji.
  5. Na zgłoszenie reklamacji jest maksymalnie 7 dni. Należy napisać e-maila w tej sprawie na adres kontakt@slideart.pl